حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد-راهبرد معاصر
حمایت ایران از نشست گروه‌های فلسطینی در پکن خنثی شدن چندین اقدام تروریستی در سراسر اروپا لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه مأموریت سفیر انگلیس در ایران به پایان رسید واکنش ایران به بیانیه نماینده گوترش درباره یمن هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان شهادت یکی از رهبران اسیر حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است انفجار در پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق عقب‌نشینی کاخ سفید از ادعای نتانیاهو درباره ایران واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن

حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد

حزب‌الله لبنان برای سومین بار اعلام کرد که توانسته با شلیک موشک‌های پدافند هوایی، جنگنده‌های ارتش اشغالگر را از آسمان لبنان فراری دهد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یگان پدافند هوایی حزب‌الله با شلیک موشک‌، جنگنده‌های ارتش اشغالگر را بر فراز لبنان هدف قرار داده که در پی آن این جنگنده‌ها مجبور به فرار از آسمان لبنان و بازگشت به فلسطین اشغالی شده‌اند.

 

این سومین بار است که حزب الله از فراری دادن جنگنده‌های ارتش اسرائیل در آسمان لبنان خبر می‌دهد، بامداد روز گذشته نیز حزب‌الله بدون اشاره به سلاح استفاده شده، از فراری دادن جنگنده‌های رژیم اشغالگر خبر داده بود.

 

در این راستا منابع خبری لبنانی و فلسطینی جمله خبرگزاری معا و لبنان نوشته‌اند که حزب‌الله از سلاحی جدید برای عقب‌راندن جنگنده‌های اسرائیلی استفاده می‌کند.

 

این رویداد که خبر از تحولی تازه در جبهه مقاومت لبنان دارد، می‌تواند به طور کامل صحنه نبرد و موازنه را در این منطقه به طور کامل تغییر دهد.

 

در این میان وبگاه عبری زبان واللا در فوریه سال گذشته در گزارشی به نقل از منابع اطلاعاتی و نظامی اسرائیل نوشت که حزب‌الله لبنان به سامانه‌های پدافند هوایی دست یافته و شرایط میدانی در جنوب لبنان تغییر یافته است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده